AJÁNLATKÉRÉS

WEBÁRUHÁZ FEJLESZTÉS

Rohanó világunkban vásárlásainkból egyre nagyobb arányban részesednek a webáruházak. Évről évre egyre több dolgot vásárolunk webshop kínálatokból. A fő cél minél több idő megtakarítása, melyet vállalkozásunk profitabilitásának növelésére, vagy éppen a szeretteinkkel való együttlétre tudunk fordítani. Ezért olyan fontos a webáruház készítés Budapest területén. Webshop készítés 8 év szakmai tapasztalattal.

Az idő tehát életünk egyik legfontosabb tényezőjévé vált! Egy webáruház sikere sok mindenen múlik, de a legfontosabb, hogy az ügyfelek a lehető legkevesebb kattintással, minél gyorsabban, felhasználóbarát módon tudjanak vásárolni. Ennek megvalósításához jó, ha a webshop készítés szakértő kezekben van!

Minél több időt takarítunk meg számukra a vásárlásaik során, annál több haszonnal számolhatunk a nap végén! Ráadásul még az is elképzelhető, hogy nem kell fenntartanunk üzlethelységet, ami további megtakarítást jelent.

Webáruház fejlesztés szakértő kezekben!

WEBÁRUHÁZ KÉSZÍTÉS TUDÁSTÁR


Az online világ gyorsan változik, követni szinte lehetetlen, de Önnek nem is kell!

Ha friss tudásra van szüksége, vagy érdekli a weboldal készítés, webáruház fejlesztés, vagy az online marketing világa, dőljön hátra és olvassa el a fenti témákban publikált anyagainkat!

új Webshop készítés 2017

Webshop készítés 9 lépésben!

Van egy vállalkozásod és a 2017-es újévi fogadalmad között ott volt, hogy készítesz hozzá egy webáruházat? Akkor ezt a cikket neked írtuk: igyekeztünk ugyanis összegyűjteni 9 tanácsot, melyet érdemes megfogadnod, hogyha online webshop készítés a célod.

Hasznos tippek, ha úgy érzi, új honlapra van szüksége 2. rész

Hasznos tippek, ha úgy érzi, új honlapra van szüksége 2. rész

Érdemes-e külső cégre bízni a fejlesztést? Mi alapján válasszunk magunknak segítséget? Ezzel kapcsolatban nincs minden vállalkozóra érvényes válasz, hiszen mindig a saját lehetőségeinkkel kell tisztában lennünk. Bár léteznek mindenféle ingyenes weboldalkészítő sablonmegoldások is, de ezek meglehetősen korlátozott lehetőségekkel bírnak, ráadásul nem vet túl jó fényt...

Honnan tudhatjuk, hogy webáruházunk már nem elég korszerű és cserére szorul?

Ha olyan működésbeli problémákat tapasztalunk, mint például eltűnnek a rendelések, nem találják az ügyfelek a terméket, akkor eljött az új webshop készítés szolgáltatás ideje. Manapság már az is nagy elvárás, hogy a weboldal mobil barát legyen, amire viszont sok honlap tulajdonos mégsem figyel oda. Az emberek zöme ma már mobil készülékeken, mint például okos telefonon, iPad-en, vagy táblagépen böngészi az internetet, és ekkor nem mindegy, hogy milyen a látogatók felhasználói élménye, vagyis a UX. Mi a legkorszerűbb ellenőrzési szoftverrel fel tudjuk tárni régi webshopjának, webáruházának, vagy weboldalának a gyenge pontjait, és azonnal ajánlatot is tudunk adni a honlap feljavítására, annak megfelelő felgyorsítására.

Ismerje meg alaposabban cégünket, munkatársainkat, illetve a webáruház készítés Budapest  területén szolgáltatásunkat !


Nyolc webáruház hiba, amibe bárki beleeshet webshop készítés esetén!

Egy webshop készítés esetében nem az a legfontosabb cél, hogy minél többen látogassák, hanem az, hogy minél több látogató vásároljon.

Egy jól működő webshop konverziója 20-30% között mozog. (Vagyis minden ötödik látogató vásárol is). Ám ezt elérni nem könnyű, sőt, kifejezetten nehéz.

Különösen, ha olyan hibákba fut bele a webáruház tulajdonosa, mint az alábbiak.

A kezdő webáruház tulajdonosok gyakran úgy gondolják, hogy nincs szükség profi webáruház fejlesztésre, hiszen az interneten található ingyenes keretrendszerek segítségével bárki képes működő oldalt készíteni.

Ez nem igaz mert ha nincs meg a megfelelő szakmai kompetencia (online üzleti stratégia, folyamattervezés, webdesign és online marketingtudás) a webáruház nem fog jól működni és nem éri el azt a hatást amit szeretnénk.

Tévedés lenne azt képzelni, hogy a digitális fényképezés korában bárki jó fotót tud készíteni és ez megfelel egy webshop készítés számára is, tehát fölösleges profikra költeni a pénzt.

Az aki sikeres akar lenni, ezen ne spóroljon egyáltalán semmit! Bármilyen jó is, egy fotó kevés. Több oldalról  kell mutatni a terméket, előny, ha egy-egy részletet ki is tud nagyítani a vásárló.

Különösen divatcikkek esetében. Nem elég a termék főbb paramétereit leírni.

Aprólékosan, minden részletre kiterjedően be kell mutatni azt, hiszen ha valami – a vásárló számára fontos – részlet kimarad, könnyen lehet, hogy a látogató egyszerűen továbblép, de túl sokat olvasni sem akar a vevőjelölt.

Gyakran esnek abba a hibába a webáruházak gazdái, hogy azt gondolják, minél szebb, látványosabb az oldal, annál inkább ösztönöz vásárlásra.

Ennél lényegesen fontosabb szempont a termékhez illeszkedő design kiválasztása. A termék előnyeit kiemelő szín és formavilág megtervezése komoly webshop fejlesztői feladat ezért igényes, profi webshop készítés technikákat igényel.

Gyakori hiba, hogy a bemutatkozó oldalba belezsúfolják az összes terméket. Ez csak káosz érzetet kelt a látogatóban és gyors menekülésre készteti.

A webáruház fejlesztés lényeges feladata, hogy a legfontosabb, legütősebb termékek bemutatásával felkeltse az érdeklődést a többi termék iránt, és azok könnyen elérhetőek legyenek.

Webshop készítés, webáruház fejlesztés, webáruház készítés Budapest


WebCafe Media Group Zrt.

Weboldal készítés, honlap készítés, webshop készítés 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 125

FEL