AJÁNLATKÉRÉS

KERESŐOPTIMALIZÁLÁS

Miért szükséges a keresőoptimalizálás és milyen haszna származhat ebből Önnek?

SEO – Search Engine Optimization, magyarul keresőoptimalizálás. Célja, hogy weboldalunk a Google kereső természetes találati listájában minél előrébb szerepeljen, így könnyen megtalálják. A találati listák elején levő weboldalak természetesen sokkal több látogatót, és ezen keresztül több ügyfelet képesek generálni az oldal üzemeltetőjének. Mivel ezek a pozíciók rendkívül fontosak lehetnek egy cég működése, életképessége szempontjából, ezért érthető, hogy az értük zajló verseny is igen erős lehet.

Fentiek miatt a keresőoptimalizálás külön szakmává nőtte ki magát, amihez olyan tapasztalt szakemberek szükségesek, akik ismerik azokat a SEO eszközöket és módszereket, amelyekkel az adott kereső szavakra weboldalunk előkelő helyet tud elfoglalni a Google kereső találati listájának elején.

Egy SEO szakember ismeri azokat a módszereket, amelyeket jutalmaz a kereső óriás, de ugyanúgy ismeri azokat is, amelyet büntet! A nem megfelelő SEO módszerek alkalmazása miatt weboldalunk komoly büntetést, vagy akár kitiltást is elszenvedhet! Ezért rendkívül fontos a keresőoptimalizálást szakemberre bízni.

Többet akarok tudni!

KERESŐMARKETING VAGY KERESŐOPTIMALIZÁLÁS?

Sokak fejében összekeverődik ez a két fogalom: vannak, akik azt gondolják, hogy ezek szinonimák, aztán vannak, akik tudják, hogy két különböző dologról van szó, de hogy mi a különbség közöttük, az már homályos. Ám ez a bizonyos különbség nagyon is lényeges. Hogy igazán tiszta legyen a kép, behozunk egy harmadik fogalmat is. Nézzük, melyek ezek!

1. SEO (Search Engine Optimization) = keresőrendszerekre való optimalizálás

Egy weblap létrehozása után minden weblap tulajdonosnak az a célja, hogy a weboldala minél jobb pozícióba kerüljön a keresőprogramokban, pl. a Google első oldali találati listájának tagja lenni elég felemelő érzés. Ahhoz, hogy a weboldalunk minél jobb pozícióba kerüljön a keresőprogramok természetes találatai között, sok mindent tehetünk. Ezen műveleteket hívjuk SEO-nak. Csak, hogy egy pár példát említsünk:

  •   a weboldal szövegeinek és képeinek optimalizálása a weboldal számára fontos kulcsszavakkal,
  •   a weboldal linkelési rendszerének optimalizálása,
  •   a weboldal gyorsítótárazása,
  •   meta tag-műveletek (title és a description) elvégzése.

A SEO-ban, vagyis a keresőoptimalizálásban az a jó, hogy esetében nem a pénz beszél, mint a reklámoknál, hanem a szorgalom, ugyanis segítségével rengeteg látogatóra tehetünk szert, hogyha helyesen alkalmazzuk – mindezt anélkül, hogy fizetnünk kellene. Tehát ne sajnáljuk az időt pl. annak kiderítésére, hogy a mi témakörünkben a felhasználók milyen kulcsszavakra keresnek, s ezen kulcsszavakkal szépen szőjük át weboldalunk teljes pókhálóját. Ezt programozó nélkül is bárki megteheti.

2. SEA (Search Engine Advertising) = keresőreklámozás

A SEA esetében pusztán reklámról van szó. Amikor a Google keresőjébe beírunk valamit, akkor a szerves (nem fizetett) találatokon kívül megjelennek a fizetett találatok, azaz a reklámok is, melyek kis, zöld „HIRDETÉS” felirattal vannak megjelölve. Ezek legtöbbször legfelül vagy jobb oldalt helyezkednek el.

3. SEM (Search Engine Marketing) = keresőmarketing

A SEM egy gyűjtőfogalom, mely magába foglalja a fent megnevezett SEO és a SEA összes módszerét. Hogyha egy weboldalt teljes körűen szeretnénk maximalizálni, akkor nem elég csak a SEO-t vagy csak a SEA-t alkalmazni, a siker érdekében mindkettőt be kell vetni, s ezt a komplex, összehangolt folyamatot nevezzük SEM-nek. Végeredményképpen pedig olyan minőségi felhasználók jutnak el a weboldalunkra, akik valóban érdeklődnek weboldalunk tartalma iránt.

KERESŐOPTIMALIZÁLÁS TUDÁSTÁR


Az online világ gyorsan változik, követni szinte lehetetlen, de Önnek nem is kell!

Ha friss tudásra van szüksége, vagy érdekli a weboldal készítés, webáruház készítés, vagy az online marketing világa, dőljön hátra és olvassa el a fenti témákban publikált anyagainkat!

weboldal betöltés

Milyen lassú a túl lassú weboldal manapság?

A sebesség a weboldalak esetében mindig is fontos összetevő volt, azonban a követelmények egyre szigorúbbak lesznek. 2011-ben 5 másodperces betöltési idő még elfogadható volt, ám mára már megváltozott a helyzet.

SEO rangsorolás

SEO rangsorolási tényezők

Weboldalad SEO rangsorolási pozíciójába beleszámítanak külső és belső linkek, a tartalom relevanciája, a weboldal használhatósága, és még megannyi tényező. Cikkünk ezekhez kínál fel támpontot kutatások alapján.

Google mobil index

Google mobil index

Azt már lehetett hallani korábban, hogy a Google egy mobil index kialakításán dolgozik. Eddig ugyanis a mobilos találati oldalak összeállításánál az asztali gépes index volt mindennek a mérvadó.

Lehetséges a keresőoptimalizálás a Google módszerei szerint?

Igen, mert ez már 2010 óta részben nyilvános. Ekkor jött ki ugyanis a Google az optimalizálási kézikönyvével, amelyet kezdőknek készített és nagyon hasznos technikai és kevésbé technikai részleteket tartalmaz a keresőbarát honlapok elkészítésével kapcsolatban.

Lehetséges a keresőoptimalizálás ingyen is?

Természetesen. Van aki saját maga eldöntheti, hogy belekezd-e ebbe a rendkívül összetett és sok türelmet igénylő munkába vagy rábízza magát olyan cégre inkább, amely már több ezer honlapot optimalizált sikerrel és amely már saját link parkkal rendelkezik az adott területen.

Hogyan alakulnak a keresőoptimalizálás árak?

A keresőoptimalizálás ára attól függ, hogy milyen régi a honlap, mekkora ráfordítással lehet felhasználóbaráttá tenni, illetve milyen gyorsan indexeli be a Google az oldalra mutató új linkeket. Erre mi pontos időpontot, menetet és ütemtervet adunk.

Kérd ingyenes ajánlatunkat most!
WebCafe Media Group Zrt.

Weboldal készítés, honlap készítés, webshop készítés 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 125

FEL