Célkonverzió: Legyünk tisztában azzal, hogy milyen üzleti eredményeket érünk el a honlapunk segítségével (Google Analytics képes ezt is számolni). Tudnunk kell, hogy honlapunknak mi a célja és mi sikeres látogatói cél. Például regisztrál oldalunkon és megadja adatait, látogatónk kapcsolatba lép velünk honlapunkon található
űrlapunk segítségével, feliratkozik hírlevelünkre, megrendeli termékünket.
Weboldalunkat úgy kell kialakítunk, hogy legyen valami olyan konkrét célunk, ahova a látogatónkat el szeretnénk juttatni. Ha nincs célunk, nem fogjuk tudni, mely kampányunk éri meg a bele fektetett költségeket. Kapcsolat felvételi űrlap mindenképpen legyen honlapodon, ha más nem is jut eszedbe. A célkonverziós arány tehát azt mutatja meg, hogy a látogatások hány százalékban érik el a tervezett célt weboldalunkon!

Ha webáruházunk van, akkor a cél, hogy minél nagyobb forgalmunk legyen! A
Google Analytics funkció használatával követhetjük nyomon webáruházunk adatait. Mindig legyen célunk már a kezdetektől fogva, hogy minél sikeresebb lehessen weboldalunk.
Kulcsszavak
online marketing (16) keresőmarketing (14) keresőoptimalizálás (20) weboldal tippek (30) weboldal készítés (32) webáruház készítés (8) webáruház készítés (8) facebook (2) keresőoptimalizálás Budapest (0) webgrafika (3) Adwords (3) közösségi média (7) Seo keresőoptimalizálás (0)