Sok weboldal látogató - sok üzlet?

2016-12-12 09:43:47 / Téma: keresőoptimalizálás , online marketing
Célkonverzió: Legyünk tisztában azzal, hogy milyen üzleti eredményeket érünk el a honlapunk segítségével (Google Analytics képes ezt is számolni). Tudnunk kell, hogy honlapunknak mi a célja és mi sikeres látogatói cél. Például regisztrál oldalunkon és megadja adatait, látogatónk kapcsolatba lép velünk honlapunkon található űrlapunk segítségével, feliratkozik hírlevelünkre, megrendeli termékünket.

Weboldalunkat úgy kell kialakítunk, hogy legyen valami olyan konkrét célunk, ahova a látogatónkat el szeretnénk juttatni. Ha nincs célunk, nem fogjuk tudni, mely kampányunk éri meg a bele fektetett költségeket. Kapcsolat felvételi űrlap mindenképpen legyen honlapodon, ha más nem is jut eszedbe. A célkonverziós arány tehát azt mutatja meg, hogy a látogatások hány százalékban érik el a tervezett célt weboldalunkon!
 
Célkonverzió


Ha webáruházunk van, akkor a cél, hogy minél nagyobb forgalmunk legyen! A Google Analytics funkció használatával követhetjük nyomon webáruházunk adatait. Mindig legyen célunk már a kezdetektől fogva, hogy minél sikeresebb lehessen weboldalunk.
 
WebCafe Media Group Zrt.

Weboldal készítés, honlap készítés, webshop készítés 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 125

FEL