Megéri vagy nem az online hirdetés?

2016-12-13 16:48:23 / Téma: keresőmarketing , online marketing

A technika ma már lehetővé teszi azt, hogy konkrét mérések alapján tudjunk dönteni.

Mi az a ROI ?

Képesek vagyunk mérni egy profi webanalitikai eszközzel, hogy hirdetéseink milyen eredményt hoznak. Amelyik hirdetésünk nem növeli meg annyival a bevételt, amennyibe került, akkor érdemes törölni a reklámot. Azaz negatív a megtérülése, vagyis a ROI ( Return On Investment ) negatív.

Ha a reklámba fektetett pénzünk időegység alatt nem hoz legalább annyit, mint a bankbetét, akkor inkább lekötni kellene a pénzünket, reklámozás helyett.

Hirdetések: Végül mindig a mérés mondja meg, melyek a jól teljesítő részek. A többit dobd el. A felszabaduló költségeket fektesd a jól teljesítő reklámokba. Mindig csak egy része a reklámoknak hozza vissza az árát. Lehet, hogy csak 1-2 féle hirdetés lesz nyerő neked. A SEO-t jól kell beállítani a sok látogató érdekében. A Google Analytics segítségével követni tudod az eredményeket.

A lényeg, hogy megtaláld azt az utat, amivel sikeressé teheted webáruházadat. A webanalitikai eszköz segíthet ebben.


WebCafe Media Group Zrt.

Weboldal készítés, honlap készítés, webshop készítés 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 125

FEL