Még 3 szuper közösségi média, amit az emberek szeretnek

2017-03-20 08:16:42 / Téma: közösségi média
Előző cikkünkben összegyűjtöttünk 3+1 közkedvelt social média felületet – a Facebookot, a Youtube-ot, az Instagramot és a Twittert -, amiket az emberek szeretnek és használnak. Most újabb 4 közösségi médiával bővítjük ki a felsorolásunkat!

Még 3 szuper közösségi média

1.Pinterest

Ezt a közösségi médiát kb. 2/3-as arányban a hölgyek használják, főleg a 18 és 35 közötti korosztály. Akárcsak az Instagramnál, itt is a képek dominálnak, csak itt többnyire nem a felhasználók állítják elő a képeket, hanem meglévő képekből válogatnak és a nekik tetszőt kitűzik a táblájukra (board), sőt, igény szerint mappákba is rendezhetik a főleg divattal, szépségápolással, lakberendezéssel és kézművesedéssel foglalkozó tartalmakat. A cégek esetében nem kapcsolatteremtésre, hanem inkább presztízs jelenlétre épülhet egy Pinterest fiók, de jó hír, hogy nemsokára elérhetővé válik a Pinterest hirdetési platformja, ami új lehetőségeket nyit majd ebben a social médiában.

2.LinkedIn

Ez a közösségi média kicsit kilóg a sorból, hiszen ezt elsősorban nem szórakozásra használják az emberek, hanem konkrétan szakmai kapcsolatok kialakítása céljából. A LinkedIn egyértelműen a fejvadászok és álláskeresők kedvenc közösségi médiája, de lényegében mindenkinek ajánlatos a használata, ha a szakmai előrelépés a céljai közé tartozik. Cégek esetében nagy bizalmat gerjeszthet, hogyha vezetőik megtalálhatóak a LinkedInen és meg lehet nézni a karrierjük alakulását. Ez a social média sem úszta meg a hirdetés részleget: 2015-ben bevezették a Lead accelerator névre keresztelt fizetett hirdetéseket.

3.Snapchat

Az önmegsemmisítő képek és videók küldésére szolgáló Snapchat a fiatalok legújabb kedvence a közösségi média platformok közül az egész világon, bár hazánkban még kevésbé elterjedt. Népszerűségét viszont egyértelműen mutatja, hogy jellemző funkcióit a Facebook lemásolta és beépítette a Messengerbe és az Instagramba is. Cégek esetében úgy lehet hasznos a Snapchat, akárcsak az Instagram: vagyis a fiatal generációval ismertethetjük meg a termékünket vagy szolgáltatásunkat azzal, hogy egy együttműködési lehetőség keretén belül szövetkezünk nagy követőtáborral rendelkező felhasználókkal, akik promótálnak minket. Hátránya, hogy a tartalom csupán 1 napig lesz látható a felhasználó story-jában.
 
WebCafe Media Group Zrt.

Weboldal készítés, honlap készítés, webshop készítés 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 125

FEL