Keresőoptimalizálási hibák – mi nem követjük el ezeket | 2. rész

2017-08-22 15:20:29 / Téma: keresőmarketing , keresőoptimalizálás , online marketing


És hogy mik a leggyakoribb hibák a keresőoptimalizálásban? - folytatás

5        Keresőnekírt tartalom. Gyakori nézet,hogy a kereső optimalizálás nem más, mint hogy a szöveget telezsúfoljukkulcsszavakkal. Sajnos ezzel az eredmény csupán egy zagyva, élvezhetetlenszöveg, a felhasználók részéről pedig azonnali visszafordulás lesz, amit aGoogle természetesen ennek megfelelően hátrébbsorolással jutalmaz.


6        Duplikálttartalom. A tartalomduplikálása nem szerencsés még akkor sem, ha saját szövegünket/tartalmunkathasznosítjuk többször. Ezt a tényt a Google általában keményen bünteti. Aduplikált tartalom alatt azt kell érteni, hogy az oldalunkon más-más url-ekenugyanaz a tartalom érhető el.


7        Agresszívlinképítés. A vásárolt,irreleváns linkgyűjtemények ideje lejárt, hiszen a Google azt is figyeli, hogymennyire reális ütemben növekszik az oldalra mutató hivatkozások száma. Hatermészetellenesnek tűnik, azt manipulációnak érzékeli, és nem hagyjabüntetlenül.


8        Lustaság. Ha bárki valaha is azt állítja, hogy aSEO keresőoptimalizálás egyszeri feladat, akkor az nagyot téved. A felhasználóiszokások és igények folyamatosan változnak, ennek megfelelően a Google folyamatosanfrissíti az algoritmusait – így a keresőoptimalizálás is folyamatos munkát éserőfeszítéseket kíván meg a honlapok üzemeltetőitől.


Ami a legfontosabb:a Google célja, hogy a felhasználók igényeit kielégítse, így azokat azoldalakat szereti és értékeli, amelyek segítik ebben a törekvésében. Tehát ha akeresőoptimalizálás lényegét egyetlen pontba kellene sűríteni, akkor az a lehető legjobb felhasználói élmény biztosítása lenne, amit úgy is emlegetnek napjainkban, hogy a - UX az új SEO !



WebCafe Media Group Zrt.

Weboldal készítés, honlap készítés, webshop készítés 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 125

FEL