Keresőoptimalizálási hibák – mi nem követjük el ezeket | 1. rész

2017-08-04 17:25:24 / Téma: keresőmarketing , keresőoptimalizálás

keresőoptimalizálás










Az online marketing világ régóta harsogja a keresőoptimalizálás fontosságát, és mára már igencsak terjedelmes az egymásnak időnként ellentmondó hasznos jó tanácsok sora. Rengeteg ténylegesen jól alkalmazható információ elérhető az interneten ingyen, bárki számára – ennek ellenére a mai napig sok alapvető hibával lehet találkozni, és nem is csupán elvétve, hanem tömegesen. Akár a tudás hiányából, akár figyelmetlenségből erednek is ezek, szerencsére csak másoknál találkozhat velük – mi a munkánk során nem követjük el ezeket. És hogy mik a leggyakoribb hibák? Íme:
 

  1. Betöltési sebesség. Ma már általános, hogy az emberek mobilról használják az internetet, és a mobilnet szempontjából nem mellékes az oldal betöltési sebessége. Ha nem elég gyors, nem mobilbarát az oldal, gyakran betöltés előtt elkattintanak – visszalépnek – a felhasználók. A Google ezt a visszafordulást negatívumként értékeli.
 
  1. Frissítési gyakoriság. Ha az oldalon nem jelenik meg kellő gyakorisággal új tartalom, akkor az elavul, így már nem lesz releváns a felhasználók számára, és a Google nem is akarja majd felkínálni a találatok közt.
 
 
  1. Elavult technológia. Az oldalon használt elavult technológiai elemek miatt a Google veszélyesnek minősítheti, és akár feketelistára is helyezheti az oldalt. Innen azután nagyon komoly keresőoptimalizálási stratégia kell ahhoz, hogy az oldal visszakerüljön a találati lista élmezőnyébe!
 
  1. Belső hivatkozások hiánya. Ha az oldalon belül nem tud a felhasználó tovább kattintani más, a témához kapcsolódó cikkekre, az büntetést ugyan nem von maga után, csupán veszni hagyja a felhasználói élmény javításának, és ezzel együtt az oldal előbbre sorolásának lehetőségét.


WebCafe Media Group Zrt.

Weboldal készítés, honlap készítés, webshop készítés 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 125

FEL