Keresőoptimalizálás Budapesten – nem is akárhogyan!

2017-02-21 08:31:26 / Téma: keresőmarketing , keresőoptimalizálás
A keresőoptimalizálás Budapesten is rongyosra használt fogalom lett, hiszen a legtöbb tudatos magyar weblap tulajdonos szeretné, hogyha weboldala minél előrébb helyezkedne el a Google találati listáján. Annak érdekében, hogy ezt a célt elérjék, sok mindent lehet tenni, de a legfontosabb közülük talán a keresőoptimalizálás (=SEO), melyre napjainkban egy egész iparág épült.

Keresőoptimalizálás Budapest

 

Mit néz a Google?

A Google a legnépszerűbb keresőprogram, melynek működése nagyon érdekes: igyekszik minden weboldalt alaposan kielemezni annak érdekében, hogy ügyfeleinek, vagyis a rendszerében kereső embereknek a lehető legrelevánsabb találatokat prezentálja. Többek között figyeli, hogy adott weboldal mennyire tartalmaz minőségi tartalmat, mennyire gyors, mobilbarát-e, milyen sűrűn frissül, megfelelő-e a szerkezete, illetve, hogy mennyien és mennyi ideig látogatják a weboldalt.
 
A fentiekből láthatjuk, hogy a Google-nek megfelelni nem könnyű, de nem is lehetetlen. Szerencsére rengeteg olyan cég van, mely azt a cél tűzte ki maga elé, hogy a keresőoptimalizálás Budapesten is méltóhírű legyen. S hogyha ezek közül megbízunk egy profi vállalkozást, akkor egy gondot a hátunk mögött tudhatunk.

De milyen a keresőoptimalizálás Budapesten?

Ahogy említettük, roppant sok olyan cég van, mely keresőoptimalizálással foglalkozik Budapesten, s bár mindegyik munkamódszerét nem ismerjük, azért igyekeztünk 2 lépést összefoglalni, melyeket a legtöbben eszközölnek.

Keresőoptimalizálás Budapesten 2 lépésben

1.Milyen a weboldal?
Egy rosszul felépített, nehezen használható weboldalt felesleges lenne keresőoptimalizálni, ezért az első lépés általában az, hogy a weblapot alaposan átvizsgálják. A szemle során használják a Google Analytics elemzőrendszerét, melyből többek között kiderül, hogy a felhasználók hogyan és mennyi ideig használják az adott weboldalt. Fontos továbbá, hogy a megfelelő programozási szerkezetet használja a weboldal. A szemle után a szükséges változtatásokat el kell végezni, hogy a végeredmény egy jól felépített, jól használható weblap legyen, melyet már érdemes keresőoptimalizálni.
2.Kulcsszó kutatás és szövegalkotás
Ennek során meghatározzák azt a pár kulcsszót, mely a weboldal szempontjából fontos. Manapság a kulcsszavak már min. 2 szóból állnak. A TOP5 kulcsszó kitűzése után elkezdődhet a tartalomgyártás, vagyis olyan minőségi, informatív szövegek megalkotása, melyek tartalmazzák az előre kitűzött kulcsszavakat, de úgy, hogy az olvasás élményét ne zavarják. Ezen elkészült ún. SEO szövegek aztán felkerülnek a weboldalra, jól látható helyre, és máris el kezdik a mi malmunkra hajtani a vizet. A szövegalkotáskor nemcsak a TOP5 kulcsszóra, hanem a többi népszerű kulcsszóra is érdemes figyelmet szentelni, de persze mindig csak a TOP5 után. Ezen kívül érdemes odafigyelni arra, hogy a szövegek mellé illesztett képekhez is rendeljünk kulcsszavakat.
 
WebCafe Media Group Zrt.

Weboldal készítés, honlap készítés, webshop készítés 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 125

FEL