A SEO helyes használata: szósaláta helyett értelmes szöveg

2017-05-12 13:38:28 / Téma: keresőoptimalizálás
Sokan gondolják úgy, hogy kulcsszavazott SEO szöveget nagyon könnyű írni, hiszen csak szépen tele kell tűzdelni a fogalmazást az adott kulcsszavakkal és már készen is vagyunk. Igen ám, csak ha így járunk el, akkor legtöbbször nem lesz jó a végeredmény és az olvasóknak sem lesz kellemes olvasni egy ilyen erőltetett és mű ’’szósalátát’’. 

SEO definíció
 

A kulcsszó és kulcsszavak kiválasztása az első lépés

Az a kulcsszó, ami vállalkozásunk és weboldalunk számára fontos, az többnyire nem egy szó, hanem több, általában 2-5 szóból álló kifejezés, pl. „mosogatógép szerelés Budapesten” vagy „olcsó mosogatógép szerelés Újbudán”. A kulcsszókutatás rendkívül fontos része egy weboldal optimalizálási folyamatának, hiszen pár rosszul megválasztott kulcsszóval rengeteg időt, energiát és persze pénzt is veszíthetünk el.
 
Hogyha megvannak azok a kézenfekvő és a felhasználók által is használt kulcsszavak és kifejezések, amelyek vállalkozásunk számára hasznosak, akkor az ezek segítségével közzétett szövegek közreműködésével optimalizálhatjuk weboldalunk tartalmát. Ennek folyományaként egyrészt egy idő után a keresőprogramokban, pl. a Google-ban előkelőbb helyre számíthatunk, másrészt több minőségi internetező is érkezhet a weboldalunkra.

A SEO szövegírás rejtelmei

Ám ha a mosogatógép szereléssel foglalkozó, azt bemutató weboldalunkra szeretnénk szöveget létrehozni, akkor nem elég, hogyha minden harmadik mondatunkba beleerőszakoljuk pl. a „mosogatógép szerelés Budapesten” kifejezést, mert nagyon mű lesz a végeredmény. Márpedig ha egy internetezőnek nem tetszik, amit olvas, egy másodperc alatt bezárja azt adott weboldalt és már el is buktuk a lehetőséget, hogy minket bízzon meg mosogatógépének szerelésével.
 
Láthatjuk, hogy a siker mennyire múlhat a szavakon. Nem véletlen, hogy erre külön szakma van. Éppen ezért, ha egy igényes és sikert sikerre halmozó weboldal és vállalkozás létrehozását és működtetését tűztük ki célként magunk elé, akkor a szövegírást, főleg a SEO szövegírást bízzuk profikra, mert akkor a végeredménnyel egész biztosan elégedettek leszünk és utána már csak annyi lesz a dolgunk, hogy a babérokat learassuk, vagyis a megrendeléseknek, megkereséseknek eleget tegyünk.
 
Bizony, csak rajtunk, vagyis weboldalunk tartalmán múlik, hogy egy online érdeklődőből vásárló válik-e.
 
WebCafe Media Group Zrt.

Weboldal készítés, honlap készítés, webshop készítés 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 125

FEL