4 szuper közösségi média, amit az emberek szeretnek

2017-03-17 08:52:34 / Téma: közösségi média
Nem mondunk újat azzal, hogy az emberek többsége szeret kommunikálni és szeret a közösségi médiában részt venni. Ráadásul napjainkra egyre csak bővül a közösségi média felületek köre, így a felhasználók bátran válogathatnak a platformok közül és kiválaszthatják azt, hogy melyek azok, amik passzolnak a személyiségükhöz és szeretik használni. Most összegyűjtöttünk 4 szuper social media platformot, amit az emberek többsége előszeretettel használ.

4 szuper közösségi média

1.Facebook

A Facebookot talán nem kell már bemutatni senkinek, ugyanis kb. 1.6 milliárd felhasználóval rendelkezik világszerte, akik jellemzően a 25 és 55 közötti korosztály képviselői közül kerülnek ki. A cégek számára kitűnő platform ez a közösségi média, hiszen egy Facebook oldallal és a hirdetéskezelője segítségével növelhetjük márkánk ismertségét.

2.Youtube

A 2005-ben indult, és 2006-ban a Google által megvásárolt, 1 milliárd felhasználójával rendelkező Youtube az aranyérmes videó megosztó portál a világon, nem véletlen, hogy az emberek többsége itt néz és keres videókat. A Youtube közönsége legalább olyan széles, mint a rá feltöltött videók; lényegében MINDEN korosztályban találunk Youtube felhasználót. A cégek esetében a Youtube szintén kiváló platform, elvégre egy Youtube fiókkal és a rá feltöltött minél frappánsabb és megkapóbb videók segítségével növelhetjük ismertségünket.

3.Instagram

Az Instagramról szól egy olyan városi legenda, miszerint a fiatalok elkezdték megunni, hogy az idősebb generáció is megkedvelte a Facebookot. Kvázi elegük lett abból, hogy a szüleik és esetleg nagyszüleik is Facebook felhasználókká váltak, számukra ez már cikivé vált, s vágytak egy új platformra, ahol nem kell tartani a felnőttek vigyázó tekintetétől. Erre a problémakörre adott megoldást az Instagram, ahová szépen elmenekülhettek a fiatalok. Az Instagram esetében minden a fotókról szól, arról, hogy a különböző filterek és effektusok segítségével minél menőbb fotókat töltsünk fel erre a közösségi médiára. A cégek esetében az Instagram szintén nagyszerű lehetőség, hogy a fiatal generációval (többnyire a 18 és 35 év közötti korosztállyal) megismertesse a termékét vagy szolgáltatását, ugyanis roppant sok együttműködési lehetőség kínálkozik az Instagram keretén belül a trendi felhasználókkal, akiket rengetegen követnek.

4.Twitter

Hazánkban még sokan nem ismerték fel a Twitter adta lehetőségeket, így jóval kevesebb magán és céges felhasználó használja. (A világon azért kb. 600 millióan használják.) Pedig a cégek esetében ez a közösségi média is ragyogóan használható különböző kapcsolatok kiépítésére.
 
WebCafe Media Group Zrt.

Weboldal készítés, honlap készítés, webshop készítés 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 125

FEL