Sikeres szeretnél lenni az online világban? Íme, 3 hasznos tanács hozzá

2017-03-22 08:28:47 / Téma: közösségi média , online marketing
Ha nagy nehezen sikerült létrehoznod a weboldalat, nem állhatsz meg, hiszen rengeteg mindent érdemes annak érdekében megtenned, hogy ne csak jelen legyél az online világban, hanem sikeres is legyél. Egy vállalkozás esetében többnyire a forgalom és a profit növelése a siker fokmérője, s a többség ennek reményében vág bele az online világ rejtelmeibe. Ehhez hoztunk most egy kis segítséget 3 hasznos tanács képében. Olvass tovább!

Online siker

1.Használd a keresőoptimalizálást, rövidítve SEO-t

A vállalkozók nagy része egyet ért abban, hogy a keresőkben minél előrébb szeretnék megtalálni a weboldalukat, mert mindenki tudja, hogy minél előrébb vagy, annál jobb. Hiába keres rá az átlagember a Google-ben a „villanyszerelés Kispest” kifejezésre, nem fogja megtalálni a villanyszereléssel foglalkozó kispesti vállalkozásunkat, ha az a Google találati listájának 150. oldalán rejtőzik. Ám a Google első oldalaira el is kell jutni, ami nem kis munkát igényel. Ebben segít a keresőoptimalizálásnak nevezett folyamat. Szerencsére a vállalkozók nagy része abban is egyet ért, hogy a keresőoptimalizálást jobb kiszervezni és felkérni erre a munkára egy ezzel foglalkozó céget. Ezzel kapcsolatban készítettek egy felmérést is, amely rámutatott, hogy a marketingesek 21%-a szerint a keresőoptimalizálással foglalkozó ügynökségek sokkal jobb munkát végeznek, mint amilyet házon belül ők tudnának produkálni.

2.Használd a közösségi médiát

Jóllehet, ha az interneten való keresgélésre gondolunk, akkor egyből mindenki a Google-re gondol, hiszen a gugli mindenki barátja. Ám nagyon érdekes az a jelenség is, miszerint a közösségi oldalak megjelenésével, konkrétan a Facebook betörésével és térhódításával kialakult az emberekben az a szokás, hogy most már nemcsak a Google-ben keresnek rá arra, amire szeretnének, hanem a Facebook keresőjét is használhatják erre a célra. Például ha a kedvenc szupermarketük legújabb akcióira kíváncsiak, akkor nem biztos, hogy a Google-t keresik fel, hanem inkább a Facebookon írják be az áruház nevét és végezetül a szupermarket Facebook oldalát pörgetik végig, akciók után kutatva. Ezzel kapcsolatban rendelkezésünkre áll egy felmérés is, amely kimutatta, hogy 2012-ben a Google és egyéb keresők használata 1%-kal csökkent, ugyanakkor a közösségi oldalakon való keresés 8%-kal nőtt.

3.Használj e-mail kampányokat

Szuper, ha a weboldalad elit helyen szerepel a Google keresőjében és az is remek, ha a hivatalos Facebook oldaladat rendszeresen felkeresik a látogatók, de még így is meglehet, hogy úgy véled, hogy nem elegen érdeklődnek irántad, vagyis a terméked/szolgáltatások iránt. Ilyenkor érdemes bevetni az e-mail kampányokban rejlő lehetőséget, ez a módszer ugyanis igen hatékonynak bizonyulhat, és kézzelfogható konverziót eredményezhet. Ezzel kapcsolatban is rendelkezésünkre áll egy statisztika, amely szerint a megkérdezett marketingesek 22%-a úgy véli, hogy az e-mail kampányok a konverzióik fő forrásai.
 
WebCafe Media Group Zrt.

Weboldal készítés, honlap készítés, webshop készítés 1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 125

FEL